Deze veiling is gesloten u kunt niet meer bieden op de kavel
KAVEL GEGEVENS
Start Datum | 27-11-2018 10:00 |
Sluitingstijd | 11-12-2018 19:44 |
Resterende Tijd | - |
VOORLOPIGE TOEWIJZING
VOERTUIGGEGEVENS MERK: Land Rover - Range Rover TYPE: Classic V8 CC: 3.528 KW: - BRANDSTOF: Benzine VIN: SALLHAML4FA394610 KM: 30.100 INGEBRUIKNAME: 24/10/1989 AFKOMST BOORDDOCUMENTEN.: Nederland Exportdoc./Importdoc/705: JA Inschrijvingsbewijs: (ja-nee): JA - NL Keuringsbewijs (ja-nee): NEE Gelijkvormigheidsattest (ja-nee): NEE BESCHRIJVING: De Range Rover Classic is de eerste generatie Range Rover geproduceerd door Land Rover en als model geïntroduceerd in 1970. De productie is gestopt in 1996. De tweede generatie Range Rover staat bekend als de P38A en de huidige generatie is bekend als gewoonweg "de nieuwe Range Rover". De eerste Range Rover was voorzien van een 135 pk (101 kW) versie van een Rover V8 benzine motor. Deze 3.5 liter (3528 cc)-motor is later vervangen door een 3.9 liter (3947 cc) rond 1990 en een 4.2 liter (4197 cc) rond 1992. Tot en met 1988 waren deze motoren voorzien van een carburateur, daarna van een elektronische injectie. Vanaf 1986 waren er dieselmotoren beschikbaar. Deze Classic is één van de meest gewilde modellen, dit owv zijn kleurencombinatie, Vogue uitvoering en gedroomde samenstelling waaronder: - V8 benzine motor - Automaat - Leder - Elektrische ruiten - Schuifdak - Airco - ... De staat van de wagen is mooi en vrij origineel, vooral onverprutst. Het lakwerk is correct gezien de leeftijd. Hier en daar met enige tekenen van leven, hetzelfde geldt voor het interieur. Dit lijkt origineel en in goede staat met enige tekenen van gebruik. Technisch is er recent voor +- €5.500,- kosten aan gedaan waaronder: - Groot onderhoud incl. filters - Nieuw kettingwiel nokkenassen + krukas - 16 nieuwe klepstoters - Tandwiel oliepomp - Servoleiding - Versnellingsbakonderhoud (olie & filters) - Ruil kofferklep achteraan (roestgevoelig) - ... De Range start, rijdt en remt. Van 89 tot 2007 heeft de wagen in Frankrijk gereden. Van 2008 tot begin 2018 wagen in Nederland (2 eigenaars). Aankoop wagen door huidige eigenaar 02/2018. Schatting van de veilingmeester: €17.500,- a €19.000,- Deze beschrijving is louter informatief en niet van bindende aard, tevens onder voorbehoud van vergissing of onopgemerkte mankementen. Maak gebruik van onze nocturne en kijkdag om jezelf te voorzien van je eigen oordeel en kom je overtuigen van dit kavel. - OPTIONELE SERVICEPAKKETTEN - Team GT HammerTime bestaat uit 2 sterke teams die voor jou klaarstaan. Om je niet in de kou te laten staan met je aankoop via GT HammerTime voorzien we verschillende mogelijkheden om jou op weg te helpen! Op die manier kan je gerust en met volle hartelust genieten van de buitenkansen die we je aanbieden. Dus sla je slag, wij helpen je verder. - TRANSPORTpakket (Prijs in functie van de afstand) . - STARTpakket* (vanaf €299,- incl. BTW) Om je Classic Car op de weg te krijgen dient deze technisch in orde te zijn. Doe je beroep op het STARTpakket dan voorzien we je van: - een keuringsnazicht - een KEURING oldtimer - een bestek van herstelling (indien nodig) *Dit pakket omvat een vaststelling, echter geen herstelling. *Voertuig dient voorzien te zijn van geldige Belgische boorddocumenten of geldig 705 document. - SERVICEpakket (Prijs op maat) Om zeker te zijn van je stuk voorzie je je Classic Car best van een degelijke servicebeurt. Gezien onze ervaring kunnen we je hier de juiste zorg op maat van jouw Classic Car bieden. Spreek ons aan voor de juiste details. - SHINEpakket* (Prijs op maat) Wat is er mooier dan een vers gereconditioneerde Classic Car? Weinig! Net daarom voorzien we dit SHINEpakket. Hierdoor haal je het beste uit je Classic Car en bekom je per direct een waardetoename van jouw aankoop! Reconditionering van de lak incl. kleine lakcorrectie, de motorruimte, de wielkuipen en het interieur d.m.v. softcleaning Prijs in functie van de grootte & staat van het voertuig |