Gesloten van 30/12/2024 t.e.m. 03/01/2025
Fermé du 30/12/2024 au 03/01/2025
Deze veiling is gesloten u kunt niet meer bieden op de kavel
KAVEL GEGEVENS
Start Datum | 21-11-2023 10:00 |
Sluitingstijd | 05-12-2023 20:32 |
Resterende Tijd | - |
VOORLOPIGE TOEWIJZING
De BMW R 90 S stond in de jaren '70 bekend als een van de snelste en betrouwbaarste motoren die er te verkrijgen waren. In de loop der jaren zijn er zeer veel originele exemplaren omgebouwd naar café racers en is het moeilijk om nog een origineel exemplaar uit 1975 te vinden. Deze BMW heeft alle opties die in het jaar 1975 te krijgen waren voor dit type motor. De koffers en chroom bull bars zijn voor handen. Ook de sport plexi voor op de cardinage zodat je kon afwisselen naar een sportievere look. Er zijn ook nog reserve koffers en spiegels aanwezig. Motor voor echte liefhebbers.
Deze motor is nog steeds fabrieks origineel en matching numbers.
Nooit ongeval gehad.
Gans zijn bestaan in Belgie doorgebracht.
The BMW R 90 S was known in the 1970s as one of the fastest and most reliable motorcycles available. Over the years, many original copies have been converted into café racers and it is difficult to find an original 1975 copy. This BMW has all the options that were available in 1975 for this type of engine. The cases and chrome bull bars are available. Also the sport plexi for the cardinage so you could switch to a sportier look. There are also spare suitcases and mirrors available. Motorcycle for real enthusiasts....
Dans les années 1970, la BMW R 90 S était connue comme l'une des motos les plus rapides et les plus fiables. Au fil des années, de très nombreux modèles originaux ont été transformés en café racer et il est difficile de trouver un autre modèle original de 1975. Cette BMW possède toutes les options disponibles pour ce type de moto en 1975. Les sacoches et les pare-buffles chromés sont à saisir. Il y a aussi le plexi sport pour le cardinage, ce qui permet d'alterner avec un look plus sportif. Les valises de rechange et les rétroviseurs sont également présents. Une moto pour les vrais passionnés.
Cette moto est toujours d'origine et porte les mêmes numéros.
Jamais eu d'accident.
Toute son existence s'est déroulée en Belgique.